Oglašavanje i promoviranje proizvoda putem medija nikada nije bilo lakše. Putem različitih platforma vaš proizvod može doprijeti do sve većeg broja ljudi. To daje veliku prednost u kreiranju ciljane publike i promociju proizvoda upravo onim skupinama koji bi mogli postati vaši potencijalni klijenti. Iako je promocija putem društvenih mreža ili prelaska trgovina na poslovanje i putem interneta postala vrlo jednostavna, treba obratiti pozornost na koji način vizualno reprezentiramo proizvod. U ovom slučaju, fotografije koje predstavljaju vaš proizvod. Kada potencijalni klijent vidi vaš proizvod ono što prvo primjećuje upravo je fotografija, stoga je poželjno da ona bude profesionalno odrađena kako bi šti bolje reprezentirala Vaš proizvod, ali i zadržala pažnju promatrača.

 

Fotografiranje proizvoda u studiju

Jedan od načina na koji se odvija profesionalno fotografiranje proizvoda jest u studiju. Klasična bijela ili neka druga pozadina i vaš proizvod. Takav način fotografije idealan je za web trgovine jer ništa drugo osim samog proizvoda ne odvlači pažnju promatrača. Proizvod je fotografiran profesionalnim kamerama i osvjetljenjem koje pruža savršen uvid u sam proizvod. Nakon fotografiranja u studiju fotografije se naknadno obrađuju za bolji efekt.

 

flight case juralight bard audio koprivnica

 

Fotografiranje proizvoda u prirodnom okruženju

Osim fotografiranja u studiju još jedan način fotografiranja proizvoda je u njegovoj upotrebi. Takve fotografije koriste se više za promocije, ali i da bi klijentima dalo uvid u samu upotrebu proizvoda i time fotografije djeluju prirodnije i pristupačnije. Takav način fotografiranja također se odvija profesionalnom opremom, samo je razlika što se na fotografiji ne nalazi samo proizvod na bijeloj pozadini, već u prirodnijem okruženju.

 

rapala bait varalica ribolov fishing

 

Jeste li znali da se čak 93% potencijalnih kupaca prilikom kupnje nekog proizvoda oslanjaju upravo na fotografije? Dobro odrađene fotografije bolje prikazuju vjerodostojnost, a i time pospješuju kupnju ili zainteresiranost za proizvod. Činjenica je da kada kupujemo nešto preko interneta želimo znati što očekivati, želimo imati mogućnost da taj proizvod pogledamo iz svih strana prije nego što ga uopće i kupimo i na taj način odlučiti hoćemo li obaviti kupnju. Profesionalno fotografiranje to omogućuje. Ulaganje u profesionalno fotografiranje na prvu može izgledati skupo, no to je dugoročna investicija koja pospješuje prodaju proizvoda pa tako i vaše poslovanje.