Hoće li profesionalac kojeg unajmljujete za fotografiranje portreta biti vrijedan cijene koju traži za svoje usluge te hoće li Vam se taj ulog vratiti?

Klijenti često stavljaju cijenu na prvo mjesto i to može naškoditi fotografiranju, cijelom iskustvu kod fotografiranja, ali i krajnjem rezultatu. Uvijek možete uštedjeti odabirom jeftinijeg fotografa. S druge strane veća cijena može biti vrijedna toga da imate fotke koje su Vas impresionirale te Vam pomogle u budućem poslovanju.

Ako ćete fotografije koristiti u poslovanje one će Vas predstavljati pred klijentima. Možete ih koristiti na naslovnicama portala ili časopisa, plakatima, prezentacijama ili samo u traženju novog posla. U tim slučajevima se uvijek isplati uložiti više vremena i novaca.

Robert robi stilin photo adria koprivnivca

Povrat uloženog / ROI

To isto znači ako odete kod nekog fotografa koji to može odraditi “povoljno i brzo” jer trebate samo “jednu” fotku. Ako Vam je to ključno kod odabira vrlo je velika šansa da ćete imati tu “jednu” fotografiju koju ste platiti i koja Vam se uopće ne svidi. Makar, tko zna… možda Vam se posreći 🙂 (I ne, s ovime ne mislimo na fotografiranje za dokumente).

Ali ako si uzmete vremena i izaberete fotografa koji najviše odgovara Vašim potrebama i budžetu, velike su šanse da ćete biti super zadovoljni rezultatima i da ćete se fotkama hvaliti pred svima. Iznos koji uložite u fotografije će biti nebitan jer ćete dobiti odlično iskustvo i vrhunski rezultat s kojim će se ta investicija vratiti. Ipak su to fotografije koje Vas mogu predstavljati kroz idućih nekoliko godina.

Profesionalni fotograf će Vas kod rezervacije termina upitati gdje ćete koristiti fotografije. Pomoću toga fotograf može prilagoditi priču na fotografijama da što više odgovara Vašim potrebama. S vrhunskim fotografijama ćete se isticati ispred konkurencije. Uz to pomoći će Vam i kod stvaranja osobnog brenda i dugoročno dovesti do lakšeg prepoznavanja na tržištu.

Vilma Haške Koprivnica, Photo Adria, poslovni portret

Ovo sve se odnosi i na druga područja u fotografiji i ostalim sličnim sadržajima poput videa. Npr. fotografiranje proizvoda ili događaja. Što su radovi bolji to je veći i brži povrat investicije. 

Više o sličnim temama o poslovnim portretima možete pročitati u drugim blog objavama i saznati zašto je dobar poslovni portret bitan i neizbježan ako ste poduzetnik, tražite posao ili radite online.