Tvrtkama koje se odluče za digitalizaciju potrebne su i fotografije zaposlenika. Za to postoje poslovni portreti koji tvrtku prikazuju u profesionalnom okruženju. U nastavku slijedi nekoliko smjernica kako u tvrtki organizirati poslovno fotografiranje te na što je potrebno obratiti pozornost.

  • Odredite budžet

Ako se radi o fotografijama koje su potrebne za web stranicu vašoj tvrtki, od iznimne je važnosti da su te fotografije kvalitetne i profesionalno odrađene. Fotografije su te koje u online svijetu ostavljaju pri dojam, želite da one izgledaju profesionalno te da i vas same pokazuju u tom svijetlu. Stoga je bitno odvojiti određeni budžet za fotografiranje. U cijenu profesionalnog fotografiranja ulazi i sam razgovor, odnosno konzultacije sa fotografom, fotografiranje u studiju ili poslovnom okruženju, obrada i isporuka fotografija. Odlučite koliko vam je fotografija potrebno i za koliko osoba te odaberite najadekvatniji paket koji fotograf nudi.

 

  • Ugovorite termin na vrijeme

Jednom kada ste se odlučili za fotografiranje, vrlo je bitno da se termin dogovori najmanje tjedan dana unaprijed. To je bitno iz razloga što imate dovoljno vremena da organizirate posao da ste i vi i zaposlenici slobodni u to vrijeme. Moguće je da će i fotograf morati putovati, stoga je i njemu bitno da svoj posao prilagodi tome. Također, to vam daje dovoljno vremena da odlučite kakve točno želite fotografije te s fotografom dogovorite sve u detalje.

 

  • Studijska fotografija ili u poslovnom okruženju

Za poslovne portrete imate dvije opcije, studijske fotografije ili fotografije u poslovnom okruženju. Razlika između toga dvoje je ta, što u studijskoj fotografiji u prvom planu je osoba te je iza nje samo siva, crna ili bijela pozadina. Na fotografiji koja je slikana u poslovnom okruženju do izražaja ne dolazi samo osoba, već i posao koji ona obavlja. Na vama je da odlučite kakva vrsta fotografije će najbolje odgovarati za vašu tvrtku.

Tamara Kralj Fun station koprivnica

  • Broj osoba i skupne fotografije

Morate odlučiti koliko osoba ćete pokazati na vašoj web stranici. Sve to ovisi i o broju zaposlenika u vašoj tvrtki, je li taj broj 10 zaposlenika ili 100 zaposlenika. Odlučite je li potrebno da svaki zaposlenik bude na posebnoj fotografiji ili samo oni koji imaju najbliži kontakt s klijentima. Ako se radi o zaista većoj firmi gdje je nemoguće fotografirati svakog zaposlenika posebno, uvijek je dobro izraditi jednu skupnu fotografiju iz tvrtke. Jako dobre rezultate možete postići fotografijama iz zraka, a takve skupne fotografije odaju dojam zajedništva i sloge.

 

  • Odjeća i šminka

Što se odjeće tiče uvijek je savjet da ona bude profesionalna i prilagođena poslu kojim se bavite. Ovdje ističemo jednostavnost i ne jarke boje koje odvlače pažnju od subjekta. Fotografiranje se može i odraditi u profesionalnoj odjeći, recimo kuti kod doktora ili uniformama ako se radi o državnim službama. Šminka bi trebala biti minimalna, jednostavna i nikako ne pretjerana. Mogućnost koja se nudi je i angažiranje profesionalnog make up artista kako bi dobili najbolje rezultate.

Una Čulić culic autentik spirit hipnoterapija

 

Ukoliko imate bilo kakvih nedoumica ili pitanja slobodno nas kontaktirajte! Sa zadovoljstvom ćemo odgovoriti na svaki vaš upit.