Brendovi su svuda oko nas. Kad vidite ili pomislite na poznati brend ili marku, automatski povezujete određene koncepte koji se poklapaju s tim brendom. Za neke brendove to može biti luksuz, dok je za druge dugotrajnost i kvaliteta. Ono što većina ljudi ne zna, je da postoji i osobni brend. Osobno brendiranje postupak je za izgradnju Vašeg osobnog brenda. Ono kreće od najjednostavnijih stvari poput izrade posjetnica, do složenijih stvari poput izrade web stranice.

Što je Vaš osobni brend?

          Vaš osobni brend obuhvaća sve ono što želite da ljudi znaju o Vama. Shvatite to kao životopis. U svom biste životopisu željeli navesti sve vještine zbog kojih ćete se istaknuti. Osobni se brend razlikuje u odnosu na životopis po tome što niste ograničeni na par listova papira. Živimo u svijetu kojim dominira tehnologija i koji se vrti oko interneta. To možete iskoristiti u svoju korist! Ljudi mogu vidjeti ono što stvara Vaš osobni brand. Drugim riječima, on je percepcija koju drugi imaju o Vama. Imate izbor da ljudi vide sve što je objavljeno na internetu ili da vide ono što Vi želite i što ste im Vi prezentirate!

Irina Nemec, Marko Hanžeković, poslovni portret, poslovna fotografija

Zašto je osobno brendiranje važno?

          Veoma je važan odnos s potencijalnim kupcima ili poslodavcima. Izdvajanje vremena za izgradnju osobnog brenda ono je što ćete koristiti za postizanje nekoliko različitih stvari. Čini se da danas postoje neograničene mogućnosti za bilo koji proizvod, uslugu… Zašto neke tvrtke imaju veću potražnju od drugih? Veliki je dio potražnje zbog brenda koji su izgradili. Uspješno poslovanje uspijeva se izdvojiti od ostalih konkurenata. Ako imate vještinu ili nešto po čemu se razlikujete od konkurencije, morate to iskoristiti kao prednost.

Nađite način da to uvrstite u osobni brend, tako da ljudi, kada razmišljaju o Vama ili Vašoj tvrtki automatski pomisle na uslugu koja Vas razlikuju od ostalih. Uz to, ovo također stvara reputaciju. U potrazi za uslugama ili proizvodima, većina potrošača više naginje tvrtki ili osobi za koju je već čula. Zamislite da tražite dizajnera interijera koji će obaviti neki posao za Vaš dom. Prije no što zaposlite nekoga, vjerojatno ćete zatražiti reference od nekoga tko je nedavno radio sličan posao u svom domu. Međutim, ako nikoga ne poznajete, morat ćete nekoga pronaći.

Simona Galic Koprivnica, corporate headshot, marko hanzekovic, poslovni portret

Tu osobno brendiranje može pomoći. Na primjer, vozite i primijetite kombi s naljepnicom tvrtke koja sadrži ime, telefonski broj, fotografiju, web stranicu… To je poput posjetnice na kotačima. To će Vas vjerojatno dovesti do posjeta njihovoj web stranici. Isto tako, dizajner interijera, koji je imao svoje kontakt podatke na kombiju je ispred onih koji nisu odvojili vrijeme za izradu web stranice ili izgradnju vlastitog brenda.

Što više imate vani, to će ljudi lakše početi identificirati Vas i Vaše poslovanje. Važno je imati na umu da biste trebali pokušati zadržati neku temu. Na primjer, ako ćete imati posjetnice, trebali biste biti sigurni da donekle podsjeća na vašu web stranicu. Tu dolaze u obzir stvari poput shema boja, slogana, fotografija i logotipa. Želite da stvari budu ujednačene na svim platformama koje koristite za svoje poslovanje. Zbog toga ljudi počinju dobivati sliku o Vama, a njihova percepcija o Vama, na kraju postaje Vaš osobni brand.

Kako Vam mi možemo pomoći?

Izradom poslovnog portreta, fotografije koja će predstavljati Vaš osobni brend! Zašto je poslovni portret ključan i neizbježan dio kod osobnog brendinga možete pročitati u našim ostalim Blog objavama.