Važnost prvog dojma
Svi znamo koliko je prvi dojam bitan. Istraživanja su pokazala da je dovoljno 7 do 30 sekunda za stvaranje prvog dojma. U tako kratkom vremenu nismo u stanju donjeti racionalnu prosudbu, već se dojam kreira na temelju onoga što vidimo i uočimo.
Trenuci u kojima uspostavljamo odnos jesu zapravo trenuci u kojima se formira prvi dojam – prije svega na neverbalnoj razini. Pogledom, osmijehom, odjećom, držanjem tijela, mimikom, gestikulacijom, rukovanjem – svime time šaljemo poruku tko smo i ostavljamo dojam.
Prvi dojam od visoke je važnosti jer se u našim glavama formulira slika osobe koje upoznajemo, a to ponekad može biti i presudno hoćemo li se nastaviti družiti s tom osobom ili započeti kakvu suradnju ako se radi o poslovnom svijetu i slično.
Kako u stvarnom svijetu, tako i u online svijetu prvi dojam može napraviti znatnu razliku. Bilo da ste mladi poduzetnik, da tažite ili obavljate posao online, imate firmu te se odlučujete za digitalizaciju, vaša fotografija u tom slučaju je ona koja ostavlja prvi dojam na osobu koja promatra vaš profil.
Poslovni portreti VS. Selfie
Kada nailazimo na osobe online najširu sliku o njima dobivamo upravo putem njihovih profilnih fotografija. One uglavnom budu uslikane prednjim kamerama mobitela i ne ostavljaju nikakav dojam osim toga da znamo kako osoba izgleda. Takve fotografije nemaju karakter i ne mogu vas dobro predstavljati.
Poslovni portreti za razliku od toga, mogu mnogo reći o vama. Kako slika govori tisuću riječi, dobar poslovni portret također isto to može napraviti za vas.
Poslovni portreti koji su u potpunosti personalizirani vašim potrebama opisuju posao kojim se bavite, ali i ostavljaju dojam profesionalnosti. Poziranje igra ključnu ulogu između dobrog i lošeg poslovnog portreta. Kako smo spomenuli prije, na prvi dojam utječe podgled, osmijeh, stav i držanje. A sve to možete prenijeti i na poslovni portret.
Kome je potreban poslovni portret?
Poslovni portret potreban je zapravo svakome tko traži ili radi posao online, mladim poduzetnicima koji imaju profile na društvenim mrežama, firmama koje svoje poslovanje žele digitalizirati. Poslovni portreti u potpunosti su prilagođeni vašim potrebama pa oni mogu biti fotografirani u studiju ili radnom okruženju. Također, mogu biti i pojedinačni i skupni.
Kada podatke o nekome tražimo online i osobu ne možemo fizički odmah upoznati, prvi dojam koji stjećemo o njima dobivamo putem fotografija. Kako prvi dojam bitan, jednako je tako bitno da te fotografije budu profesionalne i da vas pokažu u takvom svijetlu. Osobe koje na vaš posao nailaze online, vašu fotografiju povezuju s vašim poslom. Ako ona odaje dojam profesionalnosti, osoba će naslutiti kako se na isti takav način i odnosite prema poslu te su šanse da vas angažiraju veće.
Za više informacija, rezervaciju termina, ispunite kontakt obrazac na našoj web stranici.
P.S. Provjerite ostale blog objave vezane za više informacija o poslovnim portretima.