Zašto je bitna popraćenost fotografijom?
Fotografiranje događaja ima veliku ulogu u marketingu i u predstavljanju Vašeg brenda, firme ili organizacije. Bitno je da takve fotografije budu kvalitetne i profesionalne. Popraćenost nekog događaja, kao što su sastanci, predstavljanja ili konferencije fotografijom pruža uvid u poslovanje Vaše firme klijentima koji nisu mogli prisustvovati određenom događaju. Znanjem o fotografiranju događaja ne prenosi se samo događaj i tko je na njemu prisustvovao, već i cijela njegova atmosfera.
Poslovna događanja
Poslovni događaji odlična su prilika za učvršćivanje odnosa s postojećim partnerima, stvaranje novih partnera, poboljšanje imidža ili promociju tvrtke. Bilo da se radi o kratkom sastanku, promociji ili konferenciji, fotografske usluge prilagođavaju se određenom događaju.
Koncerti i „clubbing“
Osim poslovnih događanja, također se fotografiraju i koncerti ili partyji u klubovima. Za takve evente fotografija igra veliku ulogu. Što se tiče koncerata takve fotografije idu uvelike u prilog bendovima koji svojim fanovima daju mogućnost da prate njihove aktivnosti na kojima ne mogu prisustvovati. Novim glazbenicima na sceni koji sviraju u lokalnim pubovima daje mogućnost da svojoj publici pokažu svoju aktivnost i pomoću fotografija navedu više gostiju da prisustvuju njihovoj sljedećoj izvedbi.
Fotografije partyja u klubovima od velike su koristi kada se radi o promociji samog kluba, eventa kojeg on organizira ili pak dj-a. Pomoću fotografije može se prenijeti cjelokupna atmosfera te na taj način i privući nove goste. Kako fotografija ima tu mogućnost, bitno je da su takve fotografije profesionalne i atraktivne kako bi uopće privukle poglede. Takve je fotografije moguće dobiti uz profesionalnu opremu, ali i znanjem fotografiranja određenih evenata. Bitno je pronaći pravi trenutak i pravi kut fotografiranja kako bi se zabilježila cjelokupna energija i atmosfera.
Finalni proizvod
Nakon što su fotografije snimljene one se obrađuju kako bi dobile ciljani efekt. Način obrade fotografije ovisi o samom događaju koji se fotografirao. U konačnici, kada su fotografije spremne i isporučene, one se mogu koristiti za web ili društvene mreže. Neke fotografije mogu se koristiti za predstavljanje firme, organizacije ili kluba, pa čak i za plakate za nadolazeće događaje.