S obzirom na to kako se razvija tehnologija tako se ponuda potražnje i tržišta mijenja. Poslodavci unaprjeđuju svoje tvrtke raznim alatima kako bi se približili svojim klijentima. Jedan od njih je virtualna šetnja koju koristi sve veći broj ljudi što za poslovne, pa tako i za private svrhe.

Što je virtualna šetnja?

Virtualna šetnja/panorama 360° je multimedijalna marketinška tehnologija kojom se gledateljima virtualno prezentira i vizualno omogućava trodimenzionalno računalno kretanje snimljenim otvorenim ili zatvorenim prostorima u svim horizontalnim i vertikalnim smjerovima pristupajući online s udaljenog mjesta. Pruža stvaran doživljaj prilikom gledanja sadržaja.

Razlika između virtualne šetnje i panorame 360°

U praksi se često spominju virtualne šetnje ili virtualne panorame. Virtualna panorama predstavlja jedan sferni snimak u 360 stupnjeva horizontalno i 180 stupnjeva vertikalno, a virtualna šetnja se sastoji od dvije ili više virtualnih panorama.

Marketing

Virtualne šetnje i panorame 360° izvrstan su marketinški alat kojim se na inovativan i interaktivan način privlače novi klijenti. Koriste se za prezentaciju destinacija, prostora (exterijera i interijera) te raznih sadržaja ciljanoj skupini klijenata putem url linka, usba, cda.

Kome je namijenjena?

Tehnologija virtualnih šetnja namijenjena je svima koji žele pospješiti svoje poslovanje, ali isto tako i u private svrhe. Djelatnosti u kojima se najviše koristi su turizam i ugostiteljstvo kako bi gosti mogli dobiti što bolji dojam mjesta na koje odlaze i vidjeti ga; bez da su tamo. Tako da se može izraditi virtualna šetnja plaža, klubova, hotela, privatnih apartmana, restorana, bareva, cijelih resorta i slično. Virtualne šetnje mogu pomoći i prilikom najma i prodaje nekretnina. Koriste se i za razne stadione, arene, bolnice, u industrijama. Također u kulturi i obrazovanju (snimanje fakulteta, muzeja, knjižnica). Vjerske institucije, panorama otvorenih prostora i slično. Uglavnom, virtualna šetnja se može snimiti gotovo na svakom području otvorenog ili zatvorenog tipa. A koristi svima, od poslodavaca koji žele da klijenti mogu unaprijed vidjeti sadržaje pa do samih klijenta koji tako mogu dobiti bolji uvid prilikom donošenja odluka bez da nužno budu na tom mjestu.

Gdje ju možete koristiti?

Nakon što je virtualna šetnja gotova i isporučena, klijent je može koristiti na svojoj web stranici, na raznim društvenim mrežama te putem google servisa gdje se prilikom pretraživanja vaše firme, javlja mogućnost i virtualne šetnje.