Jeste li razmišljali o tome što učiniti kako bi poslovni portret radio za Vas? Napokon, uložili ste vrijeme i novac tražeći profesionalnog fotografa koji Vam se svidio. Prije fotografiranja razmišljali ste hoće li studijsko fotografiranje obaviti posao ili koje mjesto može predstavljati Vaš brend.
Nakon fotografiranja poslovnih portreta zatražili ste mišljenje kolega ili prijatelja koju fotografiju koristiti. Tada ste svoju omiljenu postavili na biografiju web stranice. A možda je i vaša LinkedIn fotografija taj isti headshot ili poslovni portret. Neeeeeeee. Uložili ste. Stoga učinite da headshot bude jači!
Ne predlažemo da ne biste trebali upotrebljavati headshot na svojoj web stranici i na LinkedIn-u. Naravno da biste trebali.
Zapravo, ta su dva mjesta na vrhu našeg popisa. Ali, možda biste trebali razmotriti još nekoliko mogućnosti. Zapravo, nazovimo ih prilikama. Evo nekoliko primjera kako bismo pokazali gdje naši klijenti koriste poslovne portrete koje smo fotografirali.
1. Na vlastitoj web stranici
Za početak, jeste li osnivač, vlasnik ili član uprave? Tada definitivno stavite poslovni portret u svoj bio i na sekciju stranice About You/O nama. Ljudi vole povezivati lica s uslugama ili proizvodima, a ako ste na jednom od tih položaja, nema razloga da ne možete saviti ili razbiti standardne granice poslovnog portreta.
Pogledajte primjer stranice “Tko smo” naše klijentice, profesionalne odgajateljice Tamare.
Sličan primjer kod klijenta Josipa koji koristi fotografiju u poslovnom okruženju na svojoj stranici. Podrazumijeva svrhu i profesionalnost u kombinaciji s radnim okruženjem.
2. Za gostovanja, blogove, članke i e-mailove
Ako ste gost u emisiji, podcastu ili gostujućem blogu za druge tvrtke ili organizacije (a mnogi od nas to rade), tada upotrijebite poslovni portret kao svoj gravatar ili naslovnu fotografiju. Ako šaljete bilten/newsletter ili imate blog na svojoj web stranici, uključite poslovni portret i tamo.
Primjer, klijentica Una često piše gostujuće blogove, tako da poslovni portret koji smo radili za nju ima veliku korist. Evo naslovne fotografije za njen blog.
3. LinkedIn
LinkedIn je kao poslovna društvena mreža izbor broj 1 za korištenje headshota među društvenim mrežama. Budući da je Vaša profilna fotografija na LinkedIn-u mala, najbolje je koristiti headshot. (Vrijedi i za ostale društvene mreže)
4. Promocija i tisak
Naš klijent kao izvođač na promo letku za festival. Ovaj se primjer klijenta koristi na društvenim mrežama i za letke.
5. Prezentacije
Ne zaboravite da poslovni portreti nisu samo za formalne poslove. Izlažete prezentacije na poslu, fakultetu ili ste speaker na panelima? Predstavite se ubacivanjem poslovnog portreta u prezentaciju.
6. Vaš YouTube kanal, Podcast ili slično
Neki klijenti koriste headshot kao njegov profilnu fotografiju na newsletteru i poslovni portret punije duljine za najave. Ako nemate kanal ili podcast, pošaljite poslovni portret unaprijed kad gostujete kako bi domaćin učinkovitije promovirao Vašu epizodu.
Zaključak: Poslovni portreti mogu tvrtki zaraditi više prihoda.
Do sada ste shvatili važnost promoviranja svojih poslovnih portreta svugdje. Također shvaćate da je uz današnju tehnologiju važnost profesionalnih poslovnih portreta neprocjenjiva! Postoje gotovo bezbrojni načini kako iskoristiti i doslovno “unovčiti” svoj headshot kao nikada prije.
I nadam se da ćete od danas krenuti u akciju izrade i korištenja poslovnih portreta. Jer zašto ne? Sjetite se neprocjenjivih prednosti koje će imati portret koji glasno predstavlja i pomaže Vama i Vašoj organizaciji da zablistate!
Završni savjet u vezi Vaših poslovnih portreta
Zapamtite da se računaju prvi dojmovi! Postoji toliko je različitih web stranica ili online mjesta gdje možete promovirati korporativnih headshot.
Možete se istaknuti u svijetu informacijske tehnologije i društvenih mreža.
Razmislite o ovome na trenutak…
Imam pitanje za Vas – ako možete stvoriti strašan prvi dojam sa svojim idealnim klijentima, koliko biste bili impresionirali i koliko često?
Nadamo se da je Vaš odgovor “Što većem broju potencijalnih klijenata i to što češće mogu!”
A najbolji način da iskoristite svoj prvi dojam je sjajan poslovni portret koji je napravio provjereni i pouzdani fotograf poslovnih portreta.
Ne riskirajte s time da sami sebi napravite selfie ili da se Vaša tvrtka predstavlja na tržištu s NEPROFESIONALNOM fotografijom!
Trebate profesionalni poslovni portret? I am your guy! Kontaktirajte me još danas!
Želite zakazati termin i dobiti prilagođene profesionalne poslovne portrete? Da konačno možete izgledati najbolje i to predstaviti svojim klijentima. Kliknite na kontakt kako bi dobili više informacija i dostupne termine.
(Zanima Vas fotografiranje u Vašoj tvrtki? Provjerite našu dostupnost!)